Jag tror visst jag såg en baskilusk !

image154♥Jag vet inte vad det är som händer med mig kropp . Nu har jag snart varit sjuk i tre veckor och blir bara värre. 07.24 vaknade jag imorse av att ha fasligt ont i halsen och min kropp bestämde sig därför att inte kunna sova mera så nu går jag här hemmma och bara väntar och väntar på att jag ska bli friskt. Halllllå jag ska ju liksom till Thailand om två veckor och då kan jag ju inte vara sjuk !

Så nu blir det att kollla på film fram till 16.00 och sedan bege mig iväg till Dennis för att ha myskväll med Honom och Clara, Det behövs verkligen ! Och för alla som glömt det så är det internationella kvinnodagen idag så nu jäklarns blir det att köra med Dennis, Nej då xD!

Jag saknar dig

L♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0