Kärlek mellan en kvinna och hennes kläder .

Har precis påbörjat uppsatsen om andra världskriget som ska vara inne på fredag och som det ser ut nu så är det bara en redig röra. Visst jag tycker sånthär är jätte intressant när man varit med på lektionerna och fattar. Men jag har varit sjuk, har inte varit med på några genomgångar och känner mig allmänt ovetande, Gud varför straffar  du mig så här hårt ?!  Men det är bara att köra igång och få ihop den jäklarns uppsatsen och hoppas det går vägen !

Förövrigt kan jag berätta att jag hade en urmysig dag på stan igår men Anna♥ Och jag kände att det var verkligen tröstköp som gjordes. Men jag tycker man borde få skämma bort sig lite när de gråa dagarna är framme, eller vad säger ni ?. Nää, jag har ett jäklarns sug efter nya kläder och jag vet redan vad mina nästa köp ska bli, men de får vänta några veckor :D!
 
Mumma, Det är någon särskild kärlek mellan en kvinna och hennes kläder vill jaag lova, And I love it !

Du, du är allt för speciell <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0