Onsdag,onsdag,onsdag.

image165Idag skulle jag åkt till Sörping och gjort intagningsprov på Nyströmsla-musikprofil, men icke sa nicke! efter att ha vaknat upp kl 1 i natt med magsjuka så bildde det att vara hemma, Ursch,fy,blä säger jag bara. Jag vill verkligen inte vara sjuk längre jag har inte tränat på ca. 5 veckor så gissa på att suget efter att springa efter en boll och ta ut sig totalt är superduper stark och om 3 dagar åker jag till Thailand och om jag inte är frisk tills dess så vet jag inte vad jag tar mig till!!!Nej nu har det här inlägget handlat allt för mkt om att jag är sjuk, Tråk,tråk,Tråk.

Jag vet att jag varit riktigt nere och mått skit dåligt den senaste tiden, men jag kan inte låtsas vara glad om jag inte är det och den posetiva klangen har försvunnit. jag är verkligen ledsen och kan inte göra något åt det förutom att ta det som det kommer !



L.


Kommentarer
Postat av: Viika

Krya på dig :)

2008-03-19 @ 17:47:53
URL: http://viika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0