älska mer.

image193Apelsin mer är för mig sommaren 06 när Jag, Lisa, Bella och Anna var på Sports camp, spelade nisse cupen och bara njöt av den underbara tiden. Lisa och jag drack upp mot 40 st apelsin mer tillsammans på den veckan vi var på sports camp. och sen den sommaren har den gula drickan följt med mig under regn och rusk. Nu in för sommaren har de gjort ny design på flaskorna och kommit ut mer flera olika smaker, men för mig kommer mer alltid vara smaken av apelsin ! På den lilla röda kanten på flaskans ettiket står orden :med kärleksfull fruktjuice! Och eftersom Jag är helt såld på kärlek så föll jag direkt för dessa små ord.

Mer än inte bara en dricka för mig, det är KÄRLEK !image198

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0