Chocolatelove!

image190Har precis kommit ur duschen efter en Uuuuurhärlig träning med "lilla laget", Weloveit♥! Tisdag 6/5-08 Dagen startade med nationellt prov i Matte vilket kändes hel nice innan eftersom det andra iaf gick skapligt, men när talen kom var inte riktigt hjärncellerna med mig, jag kan iaf glädja er med att det var chockladtema, IG vare här(underbart, NOT) ! Efter 100 min allvar och konsentration lekte engergin över och jag tror visst jag lekte fågel där ett tag eller vad säger du Linda? och det är just så dagen sätt ut full med energi :D!

Nu väntar jag på Fröken Aulin som ska komma hem från konfaträning (hon är konfaledare) för hon ska nämligen sova här natt !

KÄRLEK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0