Från Valdemarsvik till ?

image202Lika mycket som jag vill ha mera tid den kommande månaden lika mkt vill jag att den ska vara gången. Visst jag kommer sakna vammarskolan och alla sjukt bra minne där ifrån och då tänker jag på 8:an! Men det ska bli minst lika härligt att fly bort där ifrån, börja om och träffa NYTT folk. Då menar jag inte att det på någon sätt är fel på de som finns här, men jag känner bara hur förjäklarns fel det har blivigt och det gör mig spy färdig rentutsagt. Jag älskar människorna jag har runt mig och jag älskar alla individer som strycker omkring på skolan, men alla har väl känt nån gång att det bara är fel? ! Linda, Anna, Clara, Sofia mfl. jag hoppas ni förstår att jag inte på något sätt vill byta ut er ni är de som gör att jag överhuvudtaget kan röra mig, ni är livsglädjen♥ och jag vet att vi alla kommer hålla kontakten, vi har redan löst den biten så det är lugnt..
 
Men jag känner för varje dag som går att suget efter att upptäcka nya saker leker runt i hela kroppen och snart kommer det explodera ut. Nu vill jag bara ha sommarlov vilket ska bli den bästa och jag har hela lovet uppbokat så nu jäklarns ska vi utnyttja varenda liten sekund, därefter kommer det jag längtar så sjukt mkt efter "utmaningen" Åhh vad jag älskar det !

Välkommen kära utmaning♥image198

Kommentarer
Postat av: AnnaSötkorv.

Jag vet hur du tycker och känner kring det där. Jag känner precis likadant.

2008-05-12 @ 19:28:34
URL: http://kanonbraa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0