Fredag...igen!

Aw fredag igen, Underbart ! Dagen har spenderats i den stora staden nkp med de bästa(Anna & Linda) där letande efter den perfekta avslutningsklänningen stod högst på listan. Men som alltid när man letar efter något har man skapat sig en bild i huvudet av hur just denna klänningen skulle se ut och tankarna och utbudet i affärerna hör kanske inte riktigt ihop så för min del blev det ingen klänning. Men ingen skada skedd, för missnöjet av icke hittad tröja väger mindre än Underbar mys dag med de bästa som finns! Och jag köpte faktiskt en sjukt söt topp från H&M så tomhänt kom jag inte hem ! Sjukt härlig dag med sjukt härliga människor och välkända solstrålar som stormade fram! Kvällen har smygit sig in och en hel helg ligger och knackar på dörren, imorgon bär det av till Katrineholm för bus med min lilla Prinsessa Tilde och en massvis med plugg!

Överdosmedkärlek!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska du inte ta en bild på toppen? Ha en skön helg!

2008-05-16 @ 22:26:49
URL: http://runnergirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0