glass på en söndag ?

image199Jag bara älskar söndagar och helg överhuvudtaget. Dagen har spenderats i trädgården på en filt med saft,biologi,musika och underbart sällskap bestående av Linda♥! Dagens önske planer hade varit att jag,Linda,Clara & Anna(Det coolagänget ) Skulle ha en Picknick-kubb-plugg-mysdag på någon av alla mysiga små platser i vår underbara lilla by. Tyvärr hade två av medlemarna redan annat för sig så Linda och jag fick ta sakerna i egna händer och det blev superlyckat! Snygg solbränna, glass, underbart sällskap och en massa biologi gjort på en och samma gång, det kan inte bli annat än Perfekt ! Nu ska vi bege oss ut för att ta fram kubbet och därefter så ska jag utklassa min kära vän i det fantastiko spelet,( Inte för att skryta eller så, så är jag lite av en mästare på kubb ) !  Yeeah ge mig flera såna hära söndagar, Amen !

Ha nu en riktigt härlig söndag alla världs medlemar!
överdoskärlek♥image198


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0