HuvudvärksMåndag.

Jag behöver dig. dålig sömn, stress, huvudvärk, plugg och lång dag i skolan gick inte riktigt ihop sig. Det blev att dra hem innan sista lektionen var gången och nu sitter jag här hemma och gör ett meningslöst försök till att få tyska gramatiken och biologin att fastna i det vi kallar hjärnan, ibland undrar jag verkligen om jag har en hjärna. Det känns iaf som om det jag har är i alldra minsta grad! Ögonlockena bara hänger ner över ögonen och dom bara skriker efter sömn. Tyvärr tror jag inte de får så mkt av det i natt heller, för nu fasiken ska det gå bra på proven imorgon om jag så ska sitta upppe hela natten lång så jag hoppas du är på min sida inatt John blund ? (!) Och påtal om grodor liksom så har jag kommit med till treangelkampen i höjdhopp för tredje året i rad, Puss på det! Onsdag då smäller det.

Nej Det här går inte, nu drar de modala hjälpverben i mig så det är nog dags att följa med, Gud vet annars vad som kan hända mig :O!

Pusskalas
image198

Kommentarer
Postat av: C

ont i huvudet-dagen. ^^

2008-05-12 @ 19:28:58
URL: http://alycia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0