Jag är en upptagen kvinna!

image192Torsdag morgon, Har för en stund sen vaknat upp bredvid min söta vän Anna och ska om ca 15 min dra iväg mot skolan för att ha ett helunderbart dubbelpass matte, Vad säger ni om det va, byta? Äsch matte lektionerna är rätt okej som tur har jag lisa där och det är sista terminen i nian och har bara muntliga kvar i nationella så nu är det slappisch som gäller :) Dagen fortsätter har jag hört och då med lite smått och gott bl.a följer Fiia med mig hem för att finslipa på våran ledarskapsuppgift som vi tänkt visa upp imorgon på gympan. Och så ska vi hinna med ett sjukthärligt träningspass, det lär bli körit med det är så jag älskar att ha det!

Åh ha en sjukt härlig dag♥

Kärlek Linnéa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0