John Blund är min vän !

♥00.00 önska dig något. Nu har fröken Linnéa Andersson lagt sig i sängen och dragit upp täcket näst in till hakan och väntar bara på att John Blund ska komma ! Denna dag vet jag inte vad jag ska säga om, idag har varit en sån där sjukt seg dag där tankarna bara flygit runt i luften ovanför mig så det gick inte att undgå att ta ner dom. Men såna dagar måste tyvärr också få finnas för att man verkligen ska uppskatta de bra.Men efter en härlig promenad blev humöret lite bättre och imorgon står en helt ny dag och väntar på att få upptäckas då jag ska in till den stora staden Nkp och vem vet någon ny pärla kanske tillkommer i min garderob♥

Drömmarnasland väntar på mig!
Medkärlek/ L.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0