Kärleken mellan kvinnan och hennes kläder!

Hej hopp! Härlig dag idag, tyvärr så var inte vädret på samma humör som jag men tur är väl det för då uppskattar vi solen mkt mer när den är framme. Jag har spenderat dagen men en runda på stan vilket var gudomligt, men jag undrar bara varför måste det allt finnas så mkt snygga saker samtidigt? Ja, jag hittade en massa snyggt och inköp blev det, men eftersom Lilla fröken Linnéa Andersson är ganska så snål av sig och inte gillar att spräcka tusental så fick vissa skönheter ligga kvar i butikerna. Jag brukar tänka att jag ska spara minst halva mitt barnbidrag och jo, förut funkade det galant men på senaste tiden har pengarna bara flugit iväg. Okej, där ljög jag lite för jag har men massvis pengar kvar men förr har jag alltid varit så snål av mig och har aldrig riktigt kunnat skämma bort mig själv med snygga kläder/ dyra. (det kunde jag endast till DIG) Och det kan jag väl inte nu heller men lite mer har jag släppt på spärren. Fast jag kommer nog fortfarande vara väldigt sparsam av mig och ännu mer efter när Annalove sa att det kommer gå bra för mig eftersom jag är så sparsam :D!

image186  





Mina nya små garderobs pärlor:
?Beige Shorts-H&M
?Svart Body-Gina Tricot
?Beige stickad kofta-Gina Tricot
?Marinblå stickad kofta-Gina Tricot
?Vit/beige väska-H&M
?Guld färgat halsband-H&M
?Vita pärlörhängen-Glitter
             ♥ ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0