Sommarlovwerockyou!

Sista dagarna i skolan har tagit sin fart och det börjar märkas både på hur folk beter sig och hur lektionerna ser ut. Sitter nu på en helt värdelös So lektion där jag gör nada. Anna sitter och pluggar på det sista provet hon ska göra i eftermiddag den lilla prinsessan, Clara drog nyss på träning inför vårkonserten, Grabbarna grus sitter vid datorerna och spelar spel och kollar in moppar(no life i valdemarsvik), Hampus och Andreas softar i Centralen och Robin-Navelludd hoppar runt lite sött på sina kryckor och är när han är här Social med mig. Resten av klassen är i farankrike och kommer hem i eftermiddag. Mm, jag njuter av den sista tiden med min klass och tiden i skolan.. och nästa vecka kommer det bli bus till tusen vill jag lova! Nu är det inte långt kvar, sommarlov här kommer jag !

Mer kärlek åt folket♥ 

(inlägg om tyskland kommer)image198

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0