Stunder av guld !

01.53. jag tänkte bara att jag var tvungen att dela med mig av denna stund fylld av rent guld. Linda sitter i min säng med min laptop, tv: n är på och där visas Sunes sommar (?) kl 2 på natten, förstår ni känslan ?! När två urtrötta och helknasiga små Fröknar ser något sådant så förstår ni hur det slutade, nämligen i totalt gapskratt . Jag vet , det låter urknas och jag har nästan lust att ringa in till Viasat endast för att höra vad de tänker med, Lilltån kanske vem vet liksom? (!) Men helnice att somna till och det är precis vad vi har tänkt att göra just nu, dock tror jag det blir en aning svårt. Av erfarenhet brukar försök att sova sluta med totalt kaos men det är så vi älskar att leva livet ! ♥

God natt !♥image198


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0