Triangelkampen !

Igår, spenderades dagen i åtvid där den årliga tävlingen triangelkampen mellan Valdemarsvik,kisa och åtvid utspelade sig. Valdemarsvik tog som vanligt hem segern och vi var rent ut sagt GUDAR! Tredje och sista året för min del och jag tyckte jag gjorde en okej avslutning med att vinna höjdhoppet(det enda jag var med i). Sjukt härlig revanch sen förra årets misslyckande, tyvärr fick jag inte slå person bästa det fattades jätte lite.. Men på onsdags satsas det på att ta skolrekordet när skolmästerskapet går av farten ! En grymt härlig dag där vi alla får visa våra talanger. För min del blir det Höjdhopp och längd!

Mm, livet är allt bra underbart!

Kommentarer
Postat av: Julia

Du fixar allt Linnéa! Ha en fantastiska bra dag & ta hand om dig, Kärlek

2008-05-15 @ 21:42:10
URL: http://juliateddy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0